ВЕСНЯНА дистанційка 2022 р.

 Завдання будуть поповнюватися кожного дня з 10.00 год.

Зверху будуть актуально на сьогодні дні, а знизу - попередні дні


ЗГАДУЙТЕ В ДУМКАХ ЗАГИБЛИХ....ЗГАДУЙТЕ У СВОЇХ СІМ'ЯХ...




ЗАКРІПЛЮЮ ДЛЯ ЩОДЕННОГО ВИКОРИСТАННЯ👇:



П'ЯТНИЦЯ, 27 травня
Українська мова 
1. Допиши текст , який писали на уроці . Кінцівку пишемо з абзацу. ПЕРЕВІР! У тебе має бути ТРИ абзаци





Читання
💥!!!КОНКУРС!!! "СПОРТ ДЛЯ ВСІХ". ПІДТРИМУЄМО УКРАЇНУ- 👉ВСЕ про конкурс






ЧЕТВЕР, 26 травня


Математика
Ділення на 1 і на 0 ( повторюємо з відео)

Працюємо у друкованому зошиті



Інформатика
1. Розгадуємо ребуси ЗАВДАННЯояснюємо  значення розкодованих слів
2.  Пояснення у відео про слово МЕНЮ

Українська мова
Пишемо так: 26 травня
                       Диктант                                                                   

Дизайн і технології

Сьогодні створюємо малюнок( можна додати ще до нього частинки аплікації) ДЛЯ ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ

Магазин КОПІЙОЧКА у м. Хоростків



СЕРЕДА, 25 травня

МАТЕМАТИКА
1. Завдання пишемо у зошиті

2. Завдання виконуємо онлайн ІНТЕРАКТИВНИЙ АРКУШ ЗАВДАНЬ



ЧИТАННЯ
Читаємо  виразно та з інтонацією текст "Три метелики" на с.151-152 ( підручник вгорі👆)

Ділимося на ролі з родиною і розігруємо. Можна доповнити чи змінити текст . Записати читання в ролях на відео або диктофон






ВІВТОРОК, 24 травня


ЧИТАННЯ

1. Слухаємо текст Василя Сухомлинського




Математика

Діагностувальна робота





ПОНЕДІЛОК, 23 травня

Українська мова
1. Дописуємо ( кому потрібно) лист до себе в майбутнє ( завдання з минулого уроку)

2. Усно складаємо речення-міркування за картинами👇 Три речення, на вибір ( які хочете), запишіть у зошит.



Математика


2. Письмові завдання у зошиті

Повторюємо таблиці множення і ділення. Готуємося до екзамену!


Мистецтво

Створюємо пальчикового друга, який допоможе тримати під контролем твою увагу. Це може бути той герой, який улюблений. Показую приклад👇

Для такої роботи можеш використати такі матеріали: готові кульки або помпони, чи створити самостійно. Далі - синельний дріт( він гнеться), гудзики, блискітки , клей, ножиці та інше. 

Подумай над планом ідеї. Обирай свій варіант роботи і створюй. Успіхів!







П'ЯТНИЦЯ, 20 ТРАВНЯ
ЯДС

2. Стаємо  володарами та володарками своєї уваги : підказки


Українська мова


На уроці онлайн ми писали першу частину листа ( хто не був на уроці, або дещо пропустив, то даю фото для 1 частини)

Наступний шаблон для продовження листа👇



Читання




Мистецтво
Створюємо свій майбутній образ - Я у майбутньому 1  та Стиль одягу

Уяви: як я буду виглядати у майбутньому або подумай про те, який матимеш стиль зачіски, одягу та інше.  Обличчя малюєш самостійно. Переглянь відео і виконай подібну за зразком роботу. Якщо будуть запитання - питай. 




ЧЕТВЕР, 19 ТРАВНЯ
Математика
1. Закінчити цілий рядок писати орнамент, який ви обрали з трьох можливих на уроці 

3.  Виконай вирази і дізнайся, де в Україні створюють такі орнаменти


4. ДОДАТКОВО ( як ви просили, дітки):

Геометричний орнамент

Рослинний орнамент



Українська мова

ІНСТРУКЦІЯ ДО ВПРАВИ:
1. Списуємо текст.
2. На кожному слові зверху за допомогою олівця пишемо питання, на яке це слово відповідає ( хто?, що? , який, де?, коли?, як? та інші)
3. Підкреслюємо у всіх словах вірша приголосні дзвінкі звуки.

Дизайн і технології

Пропоную створити вишиту сорочку (чи плаття, чи костюм) СВОЄЇ МРІЇ  і вирізати  і приклеїти на твердий картон, щоб не прогиналася.



ВИБЕРИ ІДЕЮ!

Наприклад: малюнок, пластилін, орігамі,нитки, кольоровий папір, чи твій власний дизайн. Можна і поєднувати👇

Можна створити не лише сорочку, а цілий комлект: сумку, взуття тощо








СЕРЕДА, 18 ТРАВНЯ

ЯДС

Математика
1. Закінчити судоку ( якщо є помилки, то виправляєте і показуєте робота у зошиті)
Додатково ще раз надсилаю пусте судоку👇👆
2. Вирішуємо арифметичну головоломку ( можна у зошит не писати, а по картинці позначати цифри)




Читання
 Послухай відео і підготуйся до завтрішнього дня - Дня вишиванки

Зроби фото у вишиванці серед краси природи. 

За бажанням можна підготувати вірш ( чи розповідь ) про свою вишиванку: як почалося її створення, хто і для чого її вишивав та інше.






ВІВТОРОК, 17 ТРАВНЯ

Математика

1. Розглянути і повторити множення на 9. Вивчити новий приклад 9*9 =81. 

Прослідкувати ділення


3. Письмово з підручника задачі 921 і 924 ( с. 149)



Українська мова

1. Дописати 1 чи 2 речення до вправи 373 ( ми складали зачин казки на уроці в Зум, вдома треба дописати цей зачин)











2.  УСНЕ ЗАВДАННЯ

Відновити логіку тексту з картин. УСНО скласти розповідь. Вміти поділити текст на зачин, основну частину, кінцівку. У ЗУМ будемо ділитися.







ПОНЕДІЛОК, 16 ТРАВНЯ

ЯДС
Переглянь і послухай відеоінформацію. Візьми корисне!


УКРАЇНСЬКА МОВА

Антоніми -це слова , які протилежні за розумінням ( значенням). Склади з ними на чернетці речення. А потім поскладай по порядку і утвори текст. Запиши текст у зошит


МАТЕМАТИКА
Працюємо в друкованому зошиті. Повторюємо вивчені таблиці множення і ділення



ЧИТАННЯ

Читати і аналізувати текст "Ображена черепаха" с. 148 ( підручник онлайн 👆)









П'ЯТНИЦЯ, 13 ТРАВНЯ
ЯДС

1. Подивіться відео. Скажіть: а у вас інколи живе НІКУДИШКО?

2. Пропоную забути про лінощі, про  НІКУДИШКа а розповісти однокласникам про те, що ти любиш або полюбляєш .

Намалюй велике сердечко на аркуші А4, або ще більше😮 У пазликах створи мініатюрні картинки про себе. Розмалюй. Виріж і спробуй скласти.




Українська мова
1. ЗАВДАННЯ НЕ ДЛЯ ВСІХ👇

Пройти олімпіаду з мови в електронному щоденнику (англ.код) в розділі ОЛІМПІАДИ тільки КАМІЛІ, МИКОЛАЮ, МИКОЛІ

2. ЗАВДАННЯ ДЛЯ ВСІХ👇

Можеш замість першоцвітів обрати весняні улюблені квіти і їх описати

Музика

Пригадаємо і вивчимо ноти - де вони живуть і який мають голос


Розкодуй ребуси






ЧЕТВЕР, 12 ТРАВНЯ

Математика
1.  Знайди закон (правило), що захований у крузі. Встав потрібне число на місці знака запитання ( можеш писати на картинці, або у зошиті, або на аркуші А4)

2. Завдання з підручника №879,880 ( с.142)

3. Повторити таблиці множення, які вивчили на минулих уроках


Українська мова

1.  Послухайте урок про те, які бувають тексти. Прослідкуйте як вчитель міркує і описує кролика



2. У зошиті складіть текст-опис про свого домашнього улюбленця ( не забудьте описати всі частини його тіла)


Дизайн і технології

Робимо завдання на свій вибір (не з альбома), а власну ідею

Якщо хочеш, то ....👉Пропоную ідею з Інтернету Живуча жаба

Інформатика
1. Слухаймо відео і аналізуймо правдиву і неправдиву інформацію








СЕРЕДА, 11 ТРАВНЯ

ЯДС

👉Пройти олімпіаду з ЯДС в електронному щоденнику 1 - англ.код ( всім, крім тих, хто вже пройшов раніше -  Віталія, Владислава, Євгенії)


👀Пройти Тест: Діагностувальна робота з теми "Людина і природа навесні"в електронному щоденнику 1 - англ.код ЛИШЕ для Віталія, Владислава, Євгенії

МАТЕМАТИКА
Виконай завдання з друкованого зошита на с. 81 аж до 83 ( всі завдання)


Каміла і Влад письмово пишуть лише задачі, а решту завдань- усно або малюйте по картинці.


ЧИТАННЯ
Пройти олімпіаду в розділі "ОЛІМПІАДА" з читання ( всім, крім тих, хто вже пройшов -  Віталія, Владислава) 






ВІВТОРОК, 10 ТРАВНЯ

Математика
1) Письмово з підручника виконати №863,№870 ( с. 140-141)
2) Вивчити напам'ять таблицю множення на 8
3) Додаткове завдання ( це судоку складніше тим, що добавлено 5 фігурок)




Українська мова

На уроці в Зум ми написали рекламний текст. Вдома треба його дописати ( пишіть важливе) . Тоді на окремому аркуші А4 намалюйте дизайн шампуню і приготуйте показати однокласникам.



ПОНЕДІЛОК, 9 ТРАВНЯ

Математика
Завдання 1. Пригадай правила судоку. Накресли квадрат у зошит ( 4 см) і заповни всі комірки малюнками.

Завдання 2. Знайди периметр 4 фігур

Так, як робили на уроці. Дивися на сторони фігур і міркуй про те, яким способом ( додаванням чи множенням) виконати роботу. Чому не всі фігури підходять до множення?




Українська мова

Записуємо число і класна робота. Вправа 1 ( письмово) Напиши правильну послідовність речень і допиши одне своє речення.




Вправа 2 ( писати на картинці, не у зошиті). Розстав номери речень і згадай про цю розповідь, з якою ти вже знайомий







П'ятниця, 6 травня
Укр. мова
Написати повідомлення-подарунок для бабусі - зразок в секретних завданнях 👇



Четвер,5 травня

Математика
 Спробуйте розв'язати задачу іншим способом, ніж на уроці писали

















Інформатика




Середа, 4 травня
ЯДС

Напиши в прямокутниках інформацію  про дітей і їх подарунки для Віті




Математика
Задача 857 (2 - друга)
Задача 860 


Читання

с. 146-147 БУЗИНОВИЙ ЦАР
Вчимося аналізувати назву тексту, головного героя і думаємо про те, що поетеса Ліна Костенко хотіла нам сказати важливе і для чого писала цю розповідь









ВІВТОРОК, 3 травня

Математика

 У зошиті


 У зошиті у стовпчик запиши


Фізкультура


 Читання
Закінчити працювати з вправою "КОЛА ВЕНА" по тексту "КАЗКА ПРО СВІТЛО"

Нагадую:
1 ГРУПА - міркували над характером і вчинками героїв 
2 ГРУПА - міркували над зовнішністю і виглядом героїв



Хто не був на уроці, або  не працював у групі і не подавав ідей, то самостійно вдома зробити роботу і завтра обговоримо.






ПОНЕДІЛОК, 2 ТРАВНЯ

ЯДС
1. Переглянь відео і подумай про значення людини на землі


Українська мова
На уроці в Зум ми написали оголошення про книгу, яку пропонуємо купити.  Можете продовжити ще дописувати цей опис про неї(декілька речень)

Тепер ВДОМА самостійно попрацюйте на окремому аркуші А4 з малюнком до цієї книги - обкладинкою.
 Не забудьте написати цікаву назву маркером! І вкажіть ту ціну, яка б вам підійшла для того, аби купити.


Математика 
Повторити або вивчити всім, хто не знає ще,таблиці множення на 2,3,4,5,6,7


Читання

Знайомимося - Казка про світло - с. 145-146
 Підручник ОНЛАЙН ( кому потрібно)







П'ятниця, 29 квітня

ЯДС

1. Перегляньте відео  як метелики-шовкопряди плетуть дорогу 

шовкову тканину - тисни на адресу https://www.facebook.com/watch/?v=237024573666549


2. Для повторення дивимось👇



Читання
Повтори байку про кота і мишу. В електронному ЩОДЕННИКУ 1 (англ.код) пройти тест про цю розповідь

 

Українська мова
Продовжити в зошиті дописувати до Класної роботи історію про себе як гусеницю.

Уяви себе гусеницею і напиши все, що ти б хотіла про себе розказати світові, щоб тебе не ображали, бо не несеш нікому шкоди. 

Скласти 4-5 речень про себе. 
Пишемо всі! Удачі!


Чудесних вихідних днів!



Четвер, 28 квітня


Математика




Фізкультура

Скористайся важливими підказками для щоденної роботи




Інформатика
Повторюємо і аналізуємо те, що забули.

1. Відео

3. Робота у зошиті на с.44. Будьте уважні!


Українська мова

1. Дописати у зошиті: дібрати до слів прийде, настане, буде, прилине ще слова, які можуть їх замінити, тобто слова-СИНОНІМИ і написати у зошиті.

2. Знайти слова-СИНОНІМИ у ВПРАВІ онлайн


Дизайн і технології

Хто не має зошита-альбома, то шаблони виготовляє самостійно.

Можна створити такий літак( планер),який ви б хотіли, щоб появився в Україні. Створіть його дизайн і подбайте про його функції. Подумайте: чим він може бути корисним у цей час? Не забудьте про це розказати в Зум.












Середа, 27 квітня

Математика

1. Виконати онлайн-ПРИКЛАДИ

2. Завдання з друкованого зошита


ЯДС (самостійно)

Якщо в тебе є старі шкарпетки або інша тканина, то можемо зробити з них гусінь.

А потім придумати про неї казкову чи реальну історію та грати виставу як у театрі. Виготовляй!
Треба: шкарпетка, резинки для стягування, синельний дріт



У п'ятницю поговоримо про ГУСІНЬ та пограємо ролі з вашими героїнями. Не забудьте придумати їй кличку!


Читання


Навчися читати з інтонацією і чітко. Не менше 2-3 разів















ВЕЛИКА п'ятниця, 22 квітня


УКРАЇНСЬКА МОВА

Повторюємо про речення


ЧИТАННЯ


1. Читаємо історію про Поліну і її друзів. Даємо відповіді на запитання після тексту


2.Повторюємо про прикметник


МИСТЕЦТВО

Малюємо пальчиками-відбитками. Створіть весняну картину зі своїми улюбленими героями



















ВЕЛИКИЙ Четвер, 21 квітня

МАТЕМАТИКА


1. Ці приклади в зошит пишуть ті учні, які на уроці в Зум не були і не виконували їх ( в зошиті вказуємо просто слово ПРИКЛАДИ)

2. Не пишемо "Домашня робота" , а в КЛАСНІЙ продовжуємо. Пишемо "Задача 2"( бо на уроці була 1). 

(Хто не був на уроці, то запише "Задача 1)


3. Продовжуємо. Пишемо "Задача 3"

(Хто не був на уроці, то запише "Задача 2)


ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ

Виготовляємо великоднє курчатко чи сімейство курчат.

Хто не має шаблонів, то самостійно, за своєю ідеєю,створити зразки шаблонів.

Фантазуйте і оформляйте по-своєму. Можна змінювати дизайн під свій стиль.


УКРАЇНСЬКА МОВА


Пишемо число і домашня робота. Потім вказуємо "Вправа 1 ( чи 2, чи 3, чи 4)"

Можна не писати в зошит, а на цьому листку визначати олівцем за допомогою додатків програм комп'ютера ( малювати і писати по цій картинці) 
 



БАЖАЮ ЩАСЛИВИХ І БЛАГОСЛОВЕННИХ ВЕЛИКОДНІХ СВЯТ,ДРУЗІ! 

ХРИСТОС ВОСКРЕС!

Зустрічаємося у Зум в середу!
















Середа, 20 квітня

ЯДС
1. Повторюємо про риби

На уроці ми працювали на с.58, а вдома попрацюйте самостійно на с. 59

2. Пройти тест про температуру в 
ЩОДЕННИКУ 1 (англ. код)


МАТЕМАТИКА
 
1. Задачу,яку ви розв'язували вдома минулого разу ТРЬОМА діями пропоную показати одним виразом ( перетворити три дії в один приклад на три дії)

Окремо не треба писати задачу, а на березі листка простим олівцем записати вираз,який ви склали до задачі.

2. Сьогоднішня окрема домашня робота  з підручника на с. 134👇👇👇

Нагадую: слова "за ціною" у задачі означають ціну одного предмета. "За ціною" можна замінити словом "по". Наприклад: 5 штук морозива по 6 грн.


Задачі запишіть по порядку діями, а потім окремо ( під останньою дією) запишіть іншим способом, тобто ОДНИМ ВИРАЗОМ.

ЧИТАННЯ

1. Читаємо байку з підручника не менше 3 разів   і вчимося аналізувати. 

Про незрозумілі слова запитуємо у дорослих.

2. Пройти СЬОГОДНІ тест по прочитаному тексті в ЩОДЕННИКУ 1 ( англ.код)









Вівторок, 19 квітня


МАТЕМАТИКА
 
1. Обери свою піраміду і заповни її числами за зразком.

Додатково можеш попрацювати з пірамідами, які залишилися не підписаними.

2. Наступна робота з підручника

ФІЗКУЛЬТУРА

УКРАЇНСЬКА МОВА

1. Виконати тест "Форми слова та споріднені слова" у ЩОДЕННИК 1                   ( англ.код)

Тримайте посилання на урок з пані Світланою👇
Щоденно (навіть під час вихідних днів можна під'єднуватися до уроків малювання) о 15.00 год Подключиться к конференции Zoom https://us02web.zoom.us/j/2510815273?pwd=UmZsM2lDVW5ma3A1cldUZDlYOHFxdz09 Идентификатор конференции: 251 081 5273 Код доступа: 309792




Понеділок, 18 квітня


МАТЕМАТИКА


🔈ПОКАЗУЮ ЯК ВЛЮЧИТИ ЗНАКИ "БІЛЬШЕ-МЕНШЕ" НА КОМП. КЛАВІАТУРІ



УКРАЇНСЬКА МОВА










П'ятниця, 15 квітня
ЯДС

Переглянь відео і наберися нових навичок


УКРАЇНСЬКА МОВА

1. Вправа онлайн Корінь і форми слова

2.  Пройти тест про спільнокореневі слова у ЩОДЕННИК 1 ( код з англ.буквами)


ЧИТАННЯ
Читаємо текст "Насмішкувате слово" ( с. 141 до 143) у своєму підручнику.

Вчимося читати виразно, з паузами та інтонацією, міркувати та аналізувати.

Онлайн-підручник  шукай тут👉Частина 2 відкривай 




МИСТЕЦТВО

Виконуємо святкового СТРИБАЮЧОГО ЗАЙЧИКА



















Четвер, 14 квітня

ПЕРЕГЛЯНЬ ВІДЕО І ОБДУМАЙ ПРО ВАЖЛИВЕ: ЯК РОЗУМІТИ і ЗРОЗУМІТИ  ІНШИХ ЛЮДЕЙ?
ФІЗКУЛЬТУРА


МАТЕМАТИКА

 Додому  три завдання👇



УКРАЇНСЬКА МОВА

1. Переглянь відео ( без голосу людини) і міркуй правильно про слова-родичі

Пригадаймо: слова-родичі - це такі слова, що мають різні або однакові запитання  ( різні частини мови) і обов'язково ПОДІБНЕ ЗНАЧЕННЯ.


2. Слідкуючи за словами у відео, СПИШИ ті слова, які є родичами.
 А ті, що не підходять за правилами, то не пиши взагалі. Можеш зупинити відео,коли потрібно.

Наприклад: Світло - світильник, світити. Це слова-родичі, бо мають спільне значення(розуміння) і  ще  тому що називають різні слова. 

Хоч "світло" і "світильник" - це іменники, але ці слова означають різні предмети, але ОДНАКОВЕ ЗНАЧЕННЯ. 

ГОЛОВНЕ  - це СПІЛЬНЕ ЗНАЧЕННЯ СЛОВА.

Одне і те саме слово не може бути родичем, а лише змінює форму!!!

Наприклад: Весна-весняночка, веснонька. Це одні і ті самі слова, але міняється настрій. Це споріднені слова.

Наприклад: веснА, веснИ, веснУ, веснІ. Тут міняється лише кінцева форма, тому це не родичі.

ІНФОРМАТИКА 

- повторюємо види комп'ютерів

ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ

Пропоную зробити аплікацію. Можеш самостійно доповнювати чи змінювати вигляд,якщо хочеш. Користуйся тим, чим виходить. Замість ниток можеш обрати щось інше, що додасть форми пташечці і м'якості одягу істоти.


Якщо немає альбому, то самостійно виготовте шаблони як хочете.

















Середа, 13 квітня

ЯДС 
Слухай та аналізуй


МАТЕМАТИКА

1. № 791,803 - працювали на уроці. Хто не був, то самостійно працює з підручником

2. Повторити таблицю множення на 6

ЧИТАННЯ

Скласти прикмети про дівчинку Поліну з попередніх читань і написати їх  на створеному малюнку ( малюнок про дівчинку і калюжу)

ФІЗКУЛЬТУРА






Вівторок, 12 квітня

ФІЗКУЛЬТУРА



МАТЕМАТИКА

1. Закінчи розв'язувати задачу із ЗУМУ, дивлячись на короткий запис. Запиши дії і відповідь.


2. Перевір уважно свій квадрат, який виконував на уроці і виправ помилки ( намалюй правильно у зошит). Перевіряємо лише свій. 

Хто не був на уроці, то малює квадрат у зошиті і виконує.


А тепер виконуй домашню роботу👇


№ 798,799, 801 - письмово. 
Вивчити таблицю множення на 6.

 До задачі малюй короткий запис, а  тоді правильно міркуй щодо її розв'язку.



ЧИТАННЯ

1. Намалювати казковий світ незвичайної калабані до тексту " Найбільша калюжа" (текст попереднього читання). Фантазуйте, що ж могло зацікавити дівчинку стояти у  цій калюжі, чому вона прилипла до неї і не могла поворухнутися)

Можна створити малюнок, а можна аплікацію чи композицію з пластиліну ( на свій вибір)

2. Познайомитися з новою історією про Поліну Навчитися читати з інтонацією і паузами ( чит. 2-4 рази)




Понеділок, 11 квітня


МАТЕМАТИКА

2. Онлайн ГОДИННИК
3. Виконай письмово  в друкованому зошиті завдання 1,2,3 на с. 77-78👇 

ВИВЧИ ТАБЛИЦЮ МНОЖЕННЯ НА 6!



УКР.МОВА

Напиши правильно у зошиті ті слова, у яких ти допустив помилку у диктанті і підкреслив червоною лінією. Пиши кожне слово з нового рядка правильно


САМОСТІЙНЕ ОПРАЦЮВАННЯ
1. Уважно слухай і аналізуй пояснення


2. Проходь завдання онлайн 👉ВИЗНАЧ СПОРІДНЕНІ СЛОВА


3. У зошиті виконай письмово вправу ( пишемо: Вправа 171 у зошиті)

 ЯДС







П'ятниця, 8 квітня

ЯДС

1. Пройти тест "КАЛЕНДАР" в ЩОДЕННИК 1 (англ.букви)

2. У друкованому зошиті з ЯДС на с. 61 ( завдання 3) пограти у гру "Хто зайвий"( в кого немає зошита, то усно обирайте зайві об'єкти)



ЧИТАННЯ

1. Читаємо уважно та виразно текст. Робимо інтонацію. 


Прочитуйте не менше 2-3 разів, а потім давайте відповіді онлайн 👇

2. Пройти тест - це ВІДПОВІДІ на запитання ПО ПРОЧИТАНОМУ ТЕКСТУ в електронному 👉ЩОДЕННИКУ 1(англ. букви)



МИСТЕЦТВО

ПРИСУТНІСТЬ ВСІХ НА УРОЦІ ОБОВ'ЯЗКОВА!

Сьогодні я пропоную тобі під'єднатися до уроку малювання у Зумі з вчителькою Ланою. На уроці будуть присутні інші діти, тому пам'ятай про правила спілкування. Чекаю фотозвіту шедевру, який створите з пані Ланою.

Для уроку візьми все, що маєш вдома для малювання - олівці, фломастери, фарби і інші матеріали. З п. Ланою ви домовитеся, що саме з цього всього використаєте на уроці.  ЧЕКАЮ ФОТОЗВІТ!

Тримайте посилання на урок👇
Щоденно (навіть під час вихідних днів можна під'єднуватися до уроків малювання) о 15.00 год Подключиться к конференции Zoom https://us02web.zoom.us/j/2510815273?pwd=UmZsM2lDVW5ma3A1cldUZDlYOHFxdz09 Идентификатор конференции: 251 081 5273 Код доступа: 309792

Хто не був на уроці з п. Ланою, той малює рибок.

Ідею можна змінювати і створювати своїх казкових і незвичайних рибинок.















Четвер, 7 квітня

МАТЕМАТИКА


1. Виконуй письмово всі завдання на с.76 у друкованому зошиті 


( в кого немає такого зошита, то виконуєте розв'язання у тоненькому)

2. Виконуй👉 додатково ОНЛАЙН ( за бажанням)


УКР.МОВА

1. Складай речення. Створи текст. Запиши у зошит. Придумай заголовок. Підкресли головні слова у реченнях.

2. Зайди у  електронний ЩОДЕННИК 1 ( з англ. буквами) і виконай тест-повторення, який називається " АПОСТРОФ "




ІНФОРМАТИКА

Завдання у друк.зошиті на с.42-43 ( хто має зошит - записує там, інші - усно. Пізніше обговоримо у Зумі


ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ

Пропоную не використовувати ножиць,як показано на картині. А пальцями нащипувати квадратики (приблизно однакові за розміром) із серветки і утворювати кульки для бузка.

ПРОБУЙ! У ТЕБЕ ВСЕ ВИЙДЕ!










Середа, 6 квітня

МАТЕМАТИКА

Сьогодні завдання лише в електронному щоденнику з укр.кодом. Заходимо 👉ЩОДЕННИК. Але ознайомтеся з порядком входу:


1)  Після того,як уведеш код, зразу на сторінці обери ОЛІМПІАДА З МАТЕМАТИКИ
2) Тисни цю кнопку

3) Ознайомся з правилами і тисни 👇

4) Починай міркувати. Будь ласка, не спіши. Будь ласка, виконуй і міркуй правильно



ЧИТАННЯ
1) с. 122 - виразно читаємо і обдумуємо.


2) Виконай вправу онлайн 👉ВЕЛИКОДНІ ЯЙЦЯ














Вівторок, 5 квітня

МАТЕМАТИКА



1. На уроці ми складали і розв'язували задачу за допомогою цієї хмаринки. Повторимо:

"Мама спекла 15 пиріжків. За обідом з'їли 10. Скільки залишилося?"

Тепер твоє завдання: по іншому скласти розповідь задачі та розв'язати її. Можеш додати ще додаткові слова, а цифри не всі використати. Пробуй обертати задачу!


2. У зошиті запиши просто слово " ПРИКЛАДИ" (без номера) і виконуй.

3. Повторити ( вивчити,якщо хтось ще не зробив це) ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ НА 2,3,4,5 і ДІЛЕННЯ на них.

4. В електронному ЩОДЕННИКУ 1 ( код з англ. буквами) є тести. Пройди!





УКРАЇНСЬКА МОВА

Складай вірші за допомогою підказок і запиши у зошиті один  з них. Підкресли головні слова у реченнях. У кожному вірші їх є по 2 речення - перевір.
















Понеділок, 4 квітня



УКРАЇНСЬКА МОВА

1. Завдання у зошиті.
На уроці ми записали слова-іменники, а тепер ви маєте утворити їх родичів, АЛЕ прикметників ( який? яка? яке? які?). Утвори ці слова-прикмети чи ознаки там, де це можливо.

Снігопад  
Повінь  
Дощ 
Блискавка  
Льодохід 
Веселка 
Туман  
Відлига 

Наприклад:  слово ТУМАН  має родича-прикметника ТУМАННИЙ ( ранок, світанок, день...) 

Пишемо у зошиті так: Туман - туманний(який?)





ЯДС

Виконай завдання онлайн, а потім руками. Завтра покажеш свою працю у Зум. ТИСНИ 👉ВІДНОВИ ПОРЯДОК І ЗРОБИ РУКАМИ ВИРІБ


ЧИТАННЯ

с. 140-141 казка "Вовк і семеро козенят" . 

Вчимося читати чітко і робити паузи та виділяти інтонацію і навіть змінювати голос. Після тексту є запитання, то вчимося відповідати на них.

Кінцівку казки можеш придумати у вигляді тексту ( на чернетці чи усно) або у вигляді малюнка за твоїм вибором.



МАТЕМАТИКА

Завдання з підручника № 785 (128), №787- 789-790( с.129)

ОНлайн-підручник ТУТ 👉Математика, 2 кл



МУЗИКА

Працюйте на уроці з пані Ілоною. Слухайте, міркуйте, вивчити нову поспівку " ТУТ і ТАМ ТАРАРАМ"  і спробуйте співати пісню👇











П'ятниця, 1 квітня

ЯДС
1. Дивись відео і міркуй
2. Відповідай на Онлайн-запитання тесту "ЯДС "Нежива природа"" відкривай в електронному ЩОДЕННИКУ 1(код з англійськими буквами)


УКРАЇНСЬКА МОВА

Працюй письмово у зошиті. Кожен раз починай з нового рядка
Запиши дату і "Домашня робота" і відразу починай працю.

Читання
Читаємо у підручнику і даємо відповіді на запитання після тексту

Образотворче мистецтво

Сьогодні я пропоную тобі під'єднатися до уроку малювання у Зумі з вчителькою Ланою. На уроці будуть присутні інші діти, тому пам'ятай про правила спілкування. Чекаю фотозвіту шедевру, який створите з пані Ланою.

Для уроку візьми все, що маєш вдома для малювання - олівці, фломастери, фарби і інші матеріали. З п. Ланою ви домовитеся, що саме з цього всього використаєте на уроці.  ЧЕКАЮ ФОТОЗВІТ!

Тримайте посилання на урок👇
Щоденно (навіть під час вихідних днів можна під'єднуватися до уроків малювання) о 15.00 год Подключиться к конференции Zoom https://us02web.zoom.us/j/2510815273?pwd=UmZsM2lDVW5ma3A1cldUZDlYOHFxdz09 Идентификатор конференции: 251 081 5273 Код доступа: 309792






Четвер, 31 березня


Математика 

Домашнє завдання з підручника: №781, 782


Онлайн-підручник ТУТ - Математика 2 клас Листопад Нуш 2019 (pidruchnyk.com.ua)


УКРАЇНСЬКА МОВА

Виконати вправу з підручника на с. 95 ( Частина 1) 

Фото завдання додаю для тих, хто без книжки


 Заголовок добрати усно, пізніше  у Зумі обговоримо.

Нагадую: слова-ознаки - це те саме, що слова-прикмети або ПРИКМЕТНИКИ.

Нагадую про схему речення. Наприклад, 1 речення матиме таку схему: _____ _____ _____.



ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ

Виготовляємо  аплікацію про весняні котики-вербові воркотики





Середа, 30 березня

Математика 

1.  Завдання з фото 1, фото 2


2. Додатковий бонус (фото3): пройти лабіринт і дати відповідь на запитання ( пізніше у Зумі перевіримо)

Читання -  прочитати ще кілька разів текст з підручника на с.128 (фото додаю) і пройти два тести в ЩОДЕННИКУ 2 ( з укр.кодом)

( 1. О. Копиленко "Найвеселіший місяць". 2.  Повторюємо про Службові слова)




Вівторок, 29 березня

Математика 


ПОЧИНАЙ РОБОТУ НА ПРОЕКТОМ "Математичні загадки про мене"
 ( ДИВИСЯ НА МІЙ нище). Придумай вирази-загадки. 

Ти можеш створити цей проект у альбомі або на листку А4. Самостійно накресли прямокутники і напиши у них написи, пізніше - придумай вирази для однокласників, щоб більше про себе розповісти ( користуйся моїм зразком)


 Чекаю фотозвіт вкінці тижня

Укр.мова

Виконуємо так само,як на уроці: Правильно побудовані речення запиши у зошит і підкресли у кожному ГОЛОВНІ СЛОВА, службові слова обведи олівцем. 








ПОНЕДІЛОК, 28 березня 

 ДЗ: ЯДС, Читання, Математика, Укр.мова - в електронному щоденнику №2 за НОВИМ отриманим кодом (той, що з укр. буквами).


Завдання з читання виконуйте з щоденника тоді, коли прочитаєте твір на с.125 у підручнику

Переходь на сторінку коду і завдань в твоєму кабінетіЩОДЕННИК №2









П'ЯТНИЦЯ, 25 березня

ЯДС

Завдання в щоденнику онлайн - тести . ( Код до щоденника в тебе є)

1)Природа навесні. 2)Комахи навесні ЗАЙТИ В ЕЛЕКТРОННИЙ ЩОДЕННИК ДО ЗАВДАНЬ


УКРАЇНСЬКА МОВА

У всіх реченнях, що писали  з дітьми на уроці , підкресли слова -дії, тобто дієслова.

Читання

Контрольна робота -Аудіювання ( електронний щоденник)

( Доступно тим, хто не пропустив урок у Зумі)




ЧЕТВЕР, 24 березня

Математика 

(повторити вивчені таблиці множення і ділення)

 

Дизайн і технології

Сьогодні орігамі!

- Друзі, хто має альбоми - слідкує там, інші -тут.

1) Повторюємо правила про ножиці ПРАВИЛА

2) Завдання на вибір: виконайте послідовність виготовлення метелика онлайн, а потім виготовте його руками МЕТЕЛИК

Якщо ти обрав виготовити вітрильник(альбом), то метелик можеш не виконувати. Обирай на вибір одне орігамі. Якщо хочеш - виконуй два.



УКРАЇНСЬКА МОВА

Працюйте онлайн з двома вправами. Застосовуйте правило апострофа.

Ті слова, на яких не діє правило - рідкісні.Їх треба запам'ятати. В них апостроф не ставиться.Запишіть рідкісні слова у зошит через кому ( вкажіть число і Домашня робота)

1)ПРАВИЛО АПОСТРОФА ВПРАВА 1

2) ПРАВИЛО АПОСТРОФА ВПРАВА 2




СЕРЕДА, 23 березня

ЯДС- завдання онлайн(+чернетка)

Продовження роботи з РЕБУСАМИ

Математика

Пам'ятаємо: вивчити таблицю множення на 5; повторити попередні таблиці, які вчили.


Читання

Читаємо ОНЛАЙН Текст і запитання





ВІВТОРОК, 22 березня

Математика

1) Завдання на повторення ОНЛАЙН - тисни 

ГОДИНА -ДОБА

2) Завдання з підручника (хто має підручник-розгортайте його на столі, хто не має - даю адресу на ОНЛАЙН-підручник- розгортай і шукай - ТУТ)


Читання

1. Слухаємо і повторюємо види речень, які ми використовуємо у розмовах


2.  Виконуйте ВПРАВА ЗВУКИ І БУКВИ

3. Скласти акровірш про те,що ти хочеш.

Наприклад, як на уроці про вовка(Додатково можеш до нього створити малюнок. В тебе вийде проект!):



ПОНЕДІЛОК, 21 березня 

Послухай інформацію з відео і запам'ятай!


Всі завдання на цей день у Електронному щоденнику - тисни  Щоденник_введи код від вчительки



П'ятниця, 18 березня

ЯДС - завдання ОНЛАЙН - тисни Впізнай місяці весни


УКРАЇНСЬКА МОВА

Завдання ОНЛАЙН: Склади правильно картинку




Четвер, 17 березня

Дизайн і технології

Створюємо диво-птаха  (хто має альбом, то користується ним, хто не має то або роздрукуйте цей листок на принтері,якщо є можливість АБО намалюйте олівцями птаха, а хвіст створіть за інструкцією)


Математика 

Домашнє завдання - розв'яжи задачі

( пишемо дату і слова "Домашня робота", а потім кожну нову задачу називаємо просто словом ЗАДАЧА ( і так 4 рази)

Задача

                                     Задача


                                   Задача

Задача


УКРАЇНСЬКА МОВА
Завдання онлайн -  тисни ГОЛОВНІ СЛОВА

Ти маєш обрати головні слова у цих реченнях онлайн, а потім з 12 речень тобі треба вибрати лише 3 речення на свій вибір і переробити їх із розповідного на спонукальне (наказове) і .записати у зошиті.
 



Середа, 16 березня


Математика 

Домашнє завдання



Підготуй відповіді на питання


Читання

Домашнє завдання - с. 133

ЯДС - завдання онлайн - тисни ВЕСНЯНІ ЗМІНИ, але перед цим розглянь фото про вигляд і дію Сонця весною



Вівторок, 15 березня

МАТЕМАТИКА 

( Нагадую: не пишемо слів "Домашня робота"! Всі три завдання письмові)

1 крок

Виконай розв'язок таких прикладів у зошиті і знайди свою суперсилу (не вказуємо номер завдання, пишемо зразу після класної роботи):

2×3×2:2×4=💪

4×8-4:4×3 =💪

2 крок



Тепер йди на СУПЕР РОЗМИНКУ


УКРАЇНСЬКА МОВА

Пиши речення і підкреслюй ЛИШЕ ГОЛОВНІ СЛОВА (слова-назви предметів однією  лінією, а слова -дії двома лініями)


Для допомоги послухай насамперед відео про те, як правильно визначати головні слова в реченні.




Понеділок, 14 березня

МАТЕМАТИКА

Виконайте у тоненькому зошиті завдання 715, задачі 716 і 717

(Пишіть ЗРАЗУ ПІСЛЯ ОСТАННЬОГО НАПИСАНОГО. НЕ ПОТРІБНО ПИСАТИ "ДОМАШНЯ РОБОТА". Вказуйте слово ЗАДАЧА і номер або ПРИКЛАДИ і номер)


УКРАЇНСЬКА МОВА (ПИСЬМО)

1. Дивимось відео і повторюємо  слова-дії 



2. Виконуємо завдання-фото у тоненькому зошиті з письма .

Тобі треба написати у зошиті  так:

14 березня

Класна робота

А після того ти маєш закінчити речення, які є у скрині. Ці речення ти пишеш про себе і пишеш такі думки, які тобі нагадують щасливі моменти.

Наприклад:

Я бачу мирне небо.

Я чую щасливий сміх.

Я нюхаю улюблену ромашку.

Я смакую кокосові горішки.

Я торкаюся маминого обличчя.


ЧИТАННЯ

1. Працюй на с.132 ( є фото)

2. Спробуй скласти свій вірш для мами ( маю для тебе підказки, щоб вийшла рима у вірші)

Вірш можеш записати у зошит з мови  або вивчи, щоб потім розказати однокласникам)

МИСТЕЦТВО 

Малюємо малюнки на конкурс "ВІЙНА ОЧИМА ДІТЕЙ"

Даю посилання, що  ти зміг подивитися на малюнки інших дітей

КОНКУРС




Немає коментарів:

Дописати коментар