17-18 квітня
МАТЕМАТИКА( завдання за 2 дні)
1.Розглянути і проаналізувати табличні дані завдання 505, 506 (с.92)
2. Письмово виконуємо 508, 510, 511. Усно - 512.
3. Усно - 516,518. Письмово виконувати 519, 522
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Тема. Джанні Родарі "Пригоди Цибуліно"
1.Читаємо текст на с. 132-141, аналізувати невідомі слова. Виразно інтонувати.
2. Скласти план для розповіді ( записати в зошиті з мови як Класна робота за 17 квітня), усно міркувати над характером персонажів
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема. ПОВТОРЕННЯ про текст-міркування
1. Виконати письмово впр.357 (с.153) як Класна робота за 18 квітня
2. Узагальнити знання по видах текстів, виконавши інтерактивну вправу
ЯДС
Тема. Ліси і луки
1. Працюємо за відео
2. Працюємо у зошиті на с.41-43(всі завдання)
МИСТЕЦТВО
Виконувати вивчену на попередньому дистанційному уроці ГАЇВКУ "КРИВИЙ ТАНЕЦЬ"
14 квітня ( уроків у Зум немає, асинхронне навчання)
П'ЯТНИЦЯ
1.ЯДС
Завдання онлайн(фото робити)
1. Повторюємо види або типи тварин (які тварини невідомі, то дізнавайся про них з Інтернету)
2. Рослиноїдні, хижі та всеїдні тварини
4.Знайди зайве - логіка
2.МАТЕМАТИКА
Працюємо із задачами👇
Записуйте:
14 квітня
Класна робота
3.ІНФОРМАТИКА
Починаємо створювати програми
Робота за відеозаписом
4. ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
Тема. Виконуємо мазаїку на великодньому яйці
Добре роздивіться роботу і виконайте за зразком, скориставшись серветками. Творимо ЛИШЕ ЯЙЦЕ ( коробочки не робимо)
13 квітня
ЧЕТВЕР
1. ЯДС
Повторення
Виконати тест про тварини у електронному щоденнику УВІЙТИ В ЩОДЕННИК
2. МАТЕМАТИКА
На уроці нова тема: ділення з остачею. В Зум ми аналізували № 495, виконували усно 496,497.
У зошиті записували 👉Письмові приклади на ділення з остачею
ДОДОМУ:
1. Вправа 2 ( виконувати онлайн)
2.Вправа 3 ( виконувати онлайн і писати ще і у зошит)
ДОДАТКОВО аналізувати вивчене👇
3.УКРАЇНСЬКА МОВА
У Зум почали писати текст, аналізуючи вірш з підручника Літературного читання на с. 129 "Кольорові сни". Ми створили такий зачин👇
"Сни бувають кольорові. Вони мають значення і дають енергію."
Вдома потрібно скласти ще два абзаци: основну частину( абзац) до цієї теми, а саме: розповісти про сни за кольорами чи відтінками, їх силу: червоні, сині, білі, жовті або світлі, темні, яскраві . В кінцівці ( абзац)зробити висновок про такі сни.
4. ФІЗКУЛЬТУРА
5. МИСТЕЦТВО
На листку А4 створюємо за зразком або за своєю ідеєю листівку -вітання з Великоднем. Підписуємо побажання, а внизу аркуша автора ( себе)
Фото надсилаємо один одному на вайбер тоді, коли буде Великдень.
12 квітня
СЕРЕДА
1.ФІЗКУЛЬТУРА
2. МАТЕМАТИКА
На уроці в Зум виконували №471, 475, 481
ДОДОМУ👇
3. УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема. Продовжуємо міркування
На уроці в Зум виконали впр. 353. Розпочали 356.
ДОДОМУ : закінчити письмово виконувати впр.356 ( 3,4).
Під час виконання подивитися відео про те, як людина може допомогти рослині-дичці👇
Письмово писати наступне👇 Маєте продовжити речення у трьох текстах. Підписуйте тексти словами "Варіант1", "Варіант 2", "Варіант 3"
5. ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
ЗАКІНЧУЄМО ПРЕЗЕНТАЦІЮ!
Чекаю від усіх презентацію про традиції святкування Великодня у країнах світу ( перевіряйте, що ви надсилаєте в Класрум, бо є пусті презентації)
Сьогодні самостійно:
1. Читаємо виразно, інтонаційно, аналізуємо вірш "Писанка" на с. 128
2. Досліджуємо з відео тему про СИЛУ ПИСАНКИ
3. Виконуємо інтерактивні завдання ( фото у Класрум):
11 квітня
ВІВТОРОК
1.ФІЗКУЛЬТУРА
Виконуємо рухи, слідуючи за вказівками з відео
2. МАТЕМАТИКА
На уроці в Зум виконували №474, 476, 478,479.
ДОДОМУ👇
3. ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
Хто не читав тексту- д/з на вчора на с.126 до с.128, ЗРОБИТИ ЦЕ.
СЬОГОДНІ ДОДОМУ👇
4. УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема. Текст-міркування
На уроці ми розгадували великодні анаграми👉Почати розгадувати. Слова, які були закодовані, розкодували і записали у зошит.
Далі кожен обрав собі ОДНЕ з них. З цим словом потрібно скласти речення ВДОМА. Не просто речення, а речення, в якому є думка,яку треба довести.
Наприклад: СВЯТО.
Складемо речення: Великдень - це свято. ( В основній частині міркування доведи: чому так?)
ЩЕ ПРИКЛАД ТАКОГО ТЕКСТУ
ДОДОМУ: серед слів з анаграми обери одне , склади з ним доказове речення і доведи своє міркування. Запиши у зошит готовий текст.
5. МИСТЕЦТВО
Вивчити гаївку до Великодня
10 квітня 2023 р.
ПОНЕДІЛОК
1.ЯДС
1. Хто це? Дивимося і аналізуємо інформацію з Інтернет-сайту 👉Дізнатися
Пригадай: хто чим живиться(харчується)👇
Завдання 1. Скласти ланцюг живлення
Завдання 2. Скласти інший ланцюг живлення
3. Робота в своєму електронному щоденнику 👉виконати Діагностувальна робота "ТВАРИНИ" 👉 УВІЙТИ
2. МАТЕМАТИКА
На уроці в Зум виконували №466,467.
УКРАЇНСЬКА МОВА
На уроці в Зум писали плани до тексту-опису і тексту-розповіді. За ними будували усне висловлювання
Завдання додому ( на листку А4) Поєднуємо текст-розповідь з текстом-описом в один змішаний текст👇
В пункті 2 потрібно описати себе за зовнішністю
ЧИТАННЯ
Читаємо с. 126 до 128 - текст про Великдень. Дати відповіді на запитання після тексту
Кому треба 👉ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДРУЧНИК
23 лютого 2023 р.
ЧЕТВЕР
1. ЯДС
Тема. Громадські та культурні місця. Поведінка
1. Перегляньте відео "Етикет у театрі". Підготуй на завтра враження про нього
2. Виконайте онлайн завдання ( натисни на слово ЗАВДАННЯ👇): знайдіть громадські культурні місця. Наприклад, бувають такі:
- Кінотеатр
- Театр
- Музей
- Мистецька школа
- Бібліотека
- Готель
- Парк та інші
3. Виконайте письмове завдання у зошиті з ЯДС про безпеку на залізничних коліях на с. 17 ( впр.3, впр.4)
2. МАТЕМАТИКА
ДОДОМУ👇
ЧИТАННЯ
1. Прослухати пісню на вірш Лесі Українки
2. Прочитати вірш з підручника на с. 95. Зробити порівняння з піснею.
- Визначити настрій, підкреслити слова, які допомагають зрозуміти головну думку вірша, дати відповідь на питання "Чому дитина радіє, коли маленька?"
МИСТЕЦТВО
Робота на с. 40-41 в альбомі-зошиті. Створи декорації до улюбленої казки чи вірша.
24 лютого 2023 р.
ЯДС
Тема. Рослини - це організми. Різноманітність рослин. Умови росту і розвитку
1. Слухаємо, дивимося, аналізуємо,
2. Виконати тести на тему Пристосування рослин до різних умов життя 👉 УВІЙТИ В ЕЛЕКТРОННИЙ ЩОДЕННИК
МАТЕМАТИКА
1. Напиши самостійно Класну роботу: №224 ( так, як ми робили 217), №227, №228, №230
2. Пройти віртуальний КВЕСТ, розв'язавши задачі і вирази.
Тобі треба знайти 10 завдань у кімнаті та правильно їх вирішити👉МІЙ ЩОДЕННИК ( користуйся чернеткою, коли треба)
ІНФОРМАТИКА
- На минулому уроці ми вивчали про ПАПКИ і ФАЙЛИ. Сьогодні створюємо власні файли, тобто документи за допомогою комп'ютерних програм
1. Уважно працюємо з відео
Додатково показую на відео, що конкретно маєте зробити на своєму комп'ютері вдома. Дивіться👇
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
На сьогодні ви мали принести до школи цю роботу. Хто ще не виконав, то зробіть 👇Це робота з минулого разу, що ви самостійно робили вдома..
- А СЬОГОДНІШНЯ ПРАЦЯ ОСЬ ЦЯ👇Продовжуємо роботу з нитками
21 листопада
ПОНЕДІЛОК ( Св. Михайла та свято ГІДНОСТІ ТА СВОБОДИ)
ЯДС
Тема. Повітря. Значення у природі і житті людини. Охорона повітря від забруднення
1. Відеоурок переглянути і прослухати. Виконати аналіз
ДОДАТКОВО:
2. Виконати тест в електронному щоденнику на тему: "Склад повітря. Охорона" 👉ТУТ ТИСНИ
3. Самостійно подумай ідею і розроби власний проект на тему "Як потрібно охороняти повітря"
МАТЕМАТИКА
Класна робота
Усно - № 653, 654 (с.117)
Письмово -№670, 671, 672 ( с.120-121)
Домашня робота -№674 ( с. 121), повторити таблиці множення і ділення
УКР. МОВА
Тема. Змінювання прикметників за родами
Класна робота
Усно - №219, 221 ( с. 93-95)
Письмово - №222 ( с.95)
Домашня робота - № 224 ( с.96)
На закріплення теми виконати у електронному щоденнику роботу👉ТИСНИ
ЛІТ. ЧИТ.
1. Читати текст "КОЗА" с.69-71. Розіграйте в ролях у родині цю новорічну гру. Підготуйтеся грати її в школі
2. Виконайте завдання на вибір👇
19 листопада
Субота ( вчимося за середу)
МАТЕМАТИКА
1. Працюємо з додатковими вправами в підручнику
на с. 122 від № 1 до №7 ( письмово: №1,3,4,5, решту - усно)
2. Працюємо з відеопоясненням. Пригадуємо важливу тему, яку треба допрацювати
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема. Змінювання прикметників за числами
1. Працюємо з вправами на с. 91-93 ( письмово №217, 218)
2. На домашнє завдання виконати у електронному щоденнику роботу 👉ТИСНИ
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
1. Читаємо с. 61-62 - текст "Третій сніг"
2. В електронному щоденнику закріпити роботу з текстом 👉ТИСНИ
12 листопада
Субота ( вчимося за вівторок)
МАТЕМАТИКА
Додому - вправа 622, повторити правила округлення числа до десятків і до сотень, потренуватися усно
УКРАЇНСЬКА МОВА
Додому👉
Повторити все, що вчили про іменник
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
1. Виразно навчитися читати вірш, з інтонацією і настроєм.
2. Виконати одне завдання ( на вибір), виділене червоним прямокутником після вірша👇
МИСТЕЦТВО
1. Вивчити поспівку
5 листопада
Субота ( вчимося за п'ятницю)
ЯДС
Тема. Корисні копалини, їх види та властивості
1. Опрацюй відеопояснення і пригадай деяку інформацію ще з 2 класу та нову
Математика
Працюємо із ВСІМА завданнями в підручнику на с. 1010, 101, 102.
Обов'язково запишіть письмово як КЛАСНА РОБОТА - 564, 566, 567. Інші - усно.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: 568, 569
Інформатика
Тема. Файли і папки
1. Робота з відео
Дизайн і технології
Тема. Пухнасті айстри - осінній букет ( квілінг)
с. 25, 27-28 в альбомі виконати
29 жовтня
Субота ( вчимося за четвер)
ЯДС
1.Опрацювати відео про користь і шкоду грибів та бактерій
2. Домашнє завдання: створити пам'ятку-інструктаж для дітей👇
Не обов'язково писати реченнями, можна намалювати ці правила чи створити міні-книжку чи книжку на коліна. Як саме це зробити - ОБЕРІТЬ САМІ. В понеділок будемо ДЕМОНСТРУВАТИ
Математика
1. Здійсни вправу ОНлайн тисни👉Трицифрові числа
2. Виконати домашнє завдання з теми ( на чернетці) 👇
Українська мова
Працюємо у зошиті з РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ - вправа 3 ( с.8) 👇
Фізкультура
ПРАЦЮЄМО І БУДЕМО ЗДОРОВІ!
Мистецтво
Виконати декорацію букв СВОГО ІМЕНІ. Намалювати букви на окремому листку А4 ( на 1 цілий листок) і кожну з них оформити, як на шаблоні нижче.
22 жовтня
Субота ( вчимося за середу)
Фізкультура
Математика
1. Виконати інтерактивну вправу Знайди периметр фігури
2. Робота за підручником: Задача 414 (с.72), Задача 422 ( с.74), Вправа 426 (с.75)
Виконайте працю під виглядом КЛАСНА РОБОТА
Літературне читання
Читаємо текст з підручника👇до визначеного місця. Робимо аналіз.
Українська мова
Вправа 1
Вправа 2 ( Запишіть слова письмово у зошит як КЛАСНА робота.
Позначіть у них відомі вам частини слова: закінчення ( де можливо, пам'ятай: склад не може бути!), основу, корінь і префікс ( де є) ).
15 жовтня
Субота ( вчимося за вівторок)
Фізкультура
Математика
ЛИШЕ ЗАВДАННЯ ОНЛАЙН👇👇👇👇
1.Інтерактивний аркуш вправ ОНЛАЙН
2.Таблиця множення ВПРАВА ОНЛАЙН
3.Закріплюємо знання про ЧАС онлайн
4. ДОДАТКОВО: Задача для рівня знань
Літ.читання
1.Читати у підручнику про малюнкове письмо на с. 40 -41
2. Прослухати казку👉 Горобець-мандрівник
3. Створити мнемотаблицю на листку А4 до цієї казки так, як ми робили про Акацію і Бджолу ( пишемо картинами-малюнками)
Укр.мова
ЛИШЕ ЗАВДАННЯ ОНЛАЙН👇👇
1. Пригадуємо БУКВИ-КОРОЛЕВИ: коли 1 звук, коли 2 звуки позначають
Мистецтво
В альбомі-зошиті знайди с. 53 і виконай роботу "ІГРАШКА-КИЦЯ"
Можеш зробити кицю, а потім розробити свою ідею іншої іграшки - на твій вибір. Або зроби 1 іграшку по своєму бажанню.
14 жовтня
П'ЯТНИЦЯ - Свято Покрови
ЯДС
1. Прослухати і переглянути відео
2. Обговорити з дорослими
Математика
На уроці в Зум працювали: 316, 317, 318, 319, 320.
Додому - 👇
Інформатика
1. Працюємо з відеопоясненням
2. Практичне завдання: Завдання 1. Інформаційні процеси http://learningapps.org/watch?v=p2pz9... Завдання 2. Носії інформації https://learningapps.org/watch?v=pp01... Завдання 3. Способи кодування https://learningapps.org/watch?v=pk2n... Завдання 4. РilasВloques https://pilasbloques.rozh2sch.org.ua/...
Дизайн і технології
1. Робота на тему "Моя Україна". Виконай за зразком
( Пропоную її виконати в суботу. Зошити-альбоми сьогодні передам всім)
2. Додай свої елементи дизайну до теми.
13 жовтня
ЧЕТВЕР
Математика
На уроці в Зум працювали: 307, 308. Аналізували домашю задачу 310
Додому - задачі 311, 312 ( с.59). Розв'яжіть задачі діями по черзі, а потім додатково внизу покажіть задачу одним великим виразом.
Українська мова
Записати число і Класна робота. Виконати цю👇 вправу 73 з підручника
ДОДАТКОВО: коли напишете виділені слова і до них пару, де показано чергуються приголосних звуків, то далі ПОЗНАЧІТЬ У КОЖНОМУ СЛОВІ закінчення, основу, корінь.
1. Щоб визначити закінчення - змінюємо ФОРМУ СЛОВА.
2. Щоб визначити основу, то є правило: частина слова без закінчення є основою.
3. Щоб визначити корінь, треба до слова дібрати споріднені слова (родичі).
Мистецтво та ЯДС
Створюємо книжечку для проекту з ЯДС. Тема: Я іду шкільними сходинками
1. Оберіть ідею для розробки книжечки ( міні, лепбук чи своя пропозиція)
2. Створіть книжку
3. Оформіть вигляд ТИТУЛЬНОЇ СТОРІНКИ (ОБКЛАДИНКИ) книжки.
Намалюйте зверху книжки її зовнішній вигляд на шкільну тему. Внутрішні листки книжки мають бути чистими і пустими. Решту роботи виконаємо на наступних уроках. Сьогодні лише оформлюємо ТИТУЛКУ.
Фізкультура
12 жовтня
СЕРЕДА
Математика
1. Повторення 👉Четвертина або чверть
2. Працюємо за підручником
Класна робота: 302, 304, 305, 309.
Додому - 310, 314.
3. Додатково на отримання рівня знань: розв'яжи задачу
Українська мова
1. Працюємо з відео
2. Виконуємо ПИСЬМОВО у зошиті вправу 69 ( друге завдання) за підручником з Мови на с.30
Запишіть: число і Класна робота
Літературне читання
Продовжуємо читати казки
Сьогодні це - "Довга казка про Кошеня, якому не подобалося жити вдома" ( с. 35 - 39)
1. Познайомитися з казкою
2. Виділяти голосом репліки, інтонаційно.
3. Здати ТЕСТ 👉ТИСНИ(з книжкою в руках) у електронному щоденнику ( паролі у Вайбер) до 22 години.
Фізкультура
Немає коментарів:
Дописати коментар