Офлайнове навчання ( від 10 жовтня,навчальні суботи, ЛЮТИЙ 23 і 24)

 

 

17-18 квітня

МАТЕМАТИКА( завдання за 2 дні)

1.Розглянути і проаналізувати табличні дані завдання 505, 506 (с.92)

2. Письмово виконуємо 508, 510, 511. Усно - 512.

3. Усно - 516,518. Письмово виконувати 519, 522


ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Тема. Джанні Родарі "Пригоди Цибуліно"

1.Читаємо текст на с. 132-141, аналізувати невідомі слова. Виразно інтонувати.

2. Скласти план для розповіді ( записати в зошиті з мови як Класна робота за 17 квітня), усно міркувати над характером персонажів


УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема. ПОВТОРЕННЯ про текст-міркування

1. Виконати письмово впр.357 (с.153) як Класна робота за 18 квітня

2. Узагальнити знання по видах текстів, виконавши інтерактивну вправу

ЯДС

Тема. Ліси і луки

1. Працюємо за відео 




2. Працюємо у зошиті на с.41-43(всі завдання)




МИСТЕЦТВО

Виконувати вивчену на попередньому дистанційному уроці ГАЇВКУ "КРИВИЙ ТАНЕЦЬ"




14 квітня ( уроків у Зум немає, асинхронне навчання)

П'ЯТНИЦЯ

1.ЯДС

Завдання онлайн(фото робити)

1. Повторюємо види або типи тварин (які тварини невідомі, то дізнавайся про них з Інтернету)

2. Рослиноїдні, хижі та всеїдні тварини

3.Склади ланцюг живлення 

4.Знайди зайве - логіка


2.МАТЕМАТИКА

Працюємо із задачами👇

Записуйте:

14 квітня 

Класна робота


3.ІНФОРМАТИКА

Починаємо створювати програми

Робота за відеозаписом



4. ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ

Тема. Виконуємо мазаїку на великодньому яйці

Добре роздивіться роботу і виконайте за зразком, скориставшись серветками. Творимо ЛИШЕ ЯЙЦЕ ( коробочки не робимо)




13 квітня

ЧЕТВЕР

1. ЯДС

Повторення

Виконати тест про тварини у електронному щоденнику УВІЙТИ В ЩОДЕННИК


2. МАТЕМАТИКА

На уроці нова тема: ділення з остачею. В Зум ми аналізували № 495, виконували усно 496,497.

У зошиті записували 👉Письмові приклади на ділення з остачею

ДОДОМУ:

1. Вправа 2 ( виконувати онлайн)

2.Вправа 3 ( виконувати онлайн і писати ще і у зошит)

ДОДАТКОВО аналізувати вивчене👇



3.УКРАЇНСЬКА МОВА

У Зум  почали писати текст, аналізуючи вірш з підручника Літературного читання на с. 129 "Кольорові сни". Ми створили такий зачин👇

"Сни бувають кольорові. Вони мають значення і дають енергію."

Вдома потрібно скласти ще два абзаци: основну частину( абзац) до цієї теми, а саме: розповісти про сни за кольорами чи відтінками, їх силу:  червоні, сині, білі, жовті або світлі, темні, яскраві . В кінцівці ( абзац)зробити висновок про такі сни.

4. ФІЗКУЛЬТУРА



5. МИСТЕЦТВО

На листку А4 створюємо за зразком або за своєю ідеєю листівку -вітання з Великоднем. Підписуємо побажання, а внизу аркуша автора ( себе)

Фото надсилаємо один одному на вайбер тоді, коли буде Великдень.



12 квітня

СЕРЕДА

1.ФІЗКУЛЬТУРА


2. МАТЕМАТИКА

На уроці в Зум виконували №471, 475, 481

ДОДОМУ👇


3. УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема. Продовжуємо міркування

На  уроці в Зум виконали впр. 353. Розпочали 356.

ДОДОМУ : закінчити письмово виконувати впр.356 ( 3,4). 

Під час виконання  подивитися відео про те, як людина може допомогти рослині-дичці👇


Письмово писати наступне👇 Маєте продовжити речення у трьох текстах. Підписуйте тексти словами "Варіант1", "Варіант 2", "Варіант 3"




5. ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

    ЗАКІНЧУЄМО ПРЕЗЕНТАЦІЮ! 

Чекаю від усіх презентацію про традиції  святкування Великодня у країнах світу ( перевіряйте, що ви надсилаєте в Класрум, бо  є пусті презентації)


Сьогодні самостійно:

1. Читаємо виразно, інтонаційно, аналізуємо вірш "Писанка"  на с. 128

2. Досліджуємо з відео тему про СИЛУ ПИСАНКИ


3. Виконуємо інтерактивні завдання ( фото у Класрум):

Перше завдання

Друге завдання

Третє завдання





11 квітня

ВІВТОРОК

1.ФІЗКУЛЬТУРА

Виконуємо рухи, слідуючи за вказівками з відео



2. МАТЕМАТИКА

На уроці в Зум виконували №474, 476, 478,479.

ДОДОМУ👇

3. ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Хто не читав тексту- д/з на вчора на с.126 до с.128, ЗРОБИТИ ЦЕ.

СЬОГОДНІ ДОДОМУ👇



4. УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема. Текст-міркування

На уроці ми розгадували великодні анаграми👉Почати розгадуватиСлова, які були закодовані, розкодували і записали у зошит.

Далі кожен обрав собі ОДНЕ з них. З цим словом потрібно скласти речення ВДОМА. Не просто речення, а речення, в якому є думка,яку треба довести.

 Наприклад: СВЯТО. 

Складемо речення: Великдень - це свято.   ( В основній частині міркування доведи: чому так?)

ЩЕ ПРИКЛАД ТАКОГО ТЕКСТУ


ДОДОМУ: серед слів з анаграми обери одне , склади з ним доказове речення і доведи своє міркування. Запиши у зошит готовий текст.

5. МИСТЕЦТВО

Вивчити гаївку до Великодня








10 квітня  2023 р.

ПОНЕДІЛОК

1.ЯДС

1. Хто це? Дивимося і аналізуємо інформацію з Інтернет-сайту  👉Дізнатися


Пригадай: хто чим живиться(харчується)👇

Завдання 1. Скласти ланцюг живлення

Завдання 2. Скласти інший ланцюг живлення

3. Робота в своєму електронному щоденнику 👉виконати Діагностувальна робота "ТВАРИНИ" 👉 УВІЙТИ


2. МАТЕМАТИКА

На уроці в Зум виконували №466,467.

Виконуємо ВДОМА завдання, які виділені жовтим маркером

УКРАЇНСЬКА МОВА

На уроці в Зум  писали плани до тексту-опису і тексту-розповіді. За ними будували усне висловлювання


Завдання додому ( на листку А4) Поєднуємо текст-розповідь з текстом-описом в один змішаний текст👇

В пункті 2 потрібно описати себе за зовнішністю


ЧИТАННЯ

Читаємо с. 126 до 128 - текст про Великдень. Дати відповіді на запитання після тексту

Кому треба 👉ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДРУЧНИК









23 лютого 2023 р.

ЧЕТВЕР

1.  ЯДС

Тема. Громадські та культурні місця. Поведінка

1. Перегляньте відео "Етикет у театрі". Підготуй на завтра враження про нього 

2.  Виконайте онлайн завдання ( натисни на слово ЗАВДАННЯ👇): знайдіть громадські культурні місця. Наприклад, бувають такі: 

  • Кінотеатр
  • Театр
  • Музей
  • Мистецька школа
  • Бібліотека
  • Готель
  • Парк та інші

ЗАВДАННЯ

3. Виконайте письмове завдання у зошиті з ЯДС про безпеку на залізничних коліях  на с. 17 ( впр.3, впр.4)


2. МАТЕМАТИКА

ДОДОМУ👇


ЧИТАННЯ

1. Прослухати пісню на вірш Лесі Українки


2. Прочитати вірш з підручника на с. 95. Зробити порівняння з піснею.

-  Визначити настрій, підкреслити слова, які допомагають зрозуміти головну думку вірша, дати відповідь на питання "Чому дитина радіє, коли маленька?"


МИСТЕЦТВО

Робота на с. 40-41 в альбомі-зошиті. Створи декорації до улюбленої казки чи вірша.








24 лютого 2023 р.

ЯДС

Тема. Рослини - це організми. Різноманітність рослин. Умови росту і розвитку

1. Слухаємо, дивимося, аналізуємо, 

2.  Виконати тести на тему  Пристосування рослин до різних умов життя 👉 УВІЙТИ В ЕЛЕКТРОННИЙ ЩОДЕННИК



МАТЕМАТИКА

1. Напиши самостійно Класну роботу: №224 ( так, як ми робили 217), №227,   №228,  №230

2. Пройти віртуальний КВЕСТ, розв'язавши задачі і вирази.

Тобі треба знайти 10 завдань  у кімнаті та  правильно їх вирішити👉МІЙ ЩОДЕННИК ( користуйся чернеткою, коли треба)


ІНФОРМАТИКА

- На минулому уроці ми вивчали про ПАПКИ і ФАЙЛИ. Сьогодні створюємо власні файли, тобто документи за допомогою комп'ютерних програм

1. Уважно працюємо з відео

2.  Створи на своєму комп'ютері у програмі POWER POINT презентацію зі 5 слайдів. Кожному з них додай заголовок і фон.  Готову роботу надсилай у віртуальний КЛАС

Додатково показую на відео, що конкретно маєте зробити на своєму комп'ютері вдома. Дивіться👇




ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ

На сьогодні ви мали принести до школи цю роботу. Хто ще не виконав, то зробіть 👇Це робота з минулого разу, що ви самостійно робили вдома..


- А СЬОГОДНІШНЯ ПРАЦЯ ОСЬ ЦЯ👇Продовжуємо роботу з нитками




















21 листопада

ПОНЕДІЛОК ( Св. Михайла та свято ГІДНОСТІ ТА СВОБОДИ)


ЯДС

Тема. Повітря. Значення у природі і житті людини. Охорона повітря від забруднення

1. Відеоурок переглянути і прослухати. Виконати аналіз

ДОДАТКОВО:



2. Виконати тест в електронному щоденнику на тему: "Склад повітря. Охорона" 👉ТУТ ТИСНИ

3. Самостійно подумай ідею і розроби власний проект на тему "Як потрібно охороняти повітря"


МАТЕМАТИКА

             Класна робота

Усно - № 653, 654 (с.117)

Письмово -№670, 671, 672 ( с.120-121)

              Домашня робота -№674 ( с. 121), повторити таблиці множення і ділення


УКР. МОВА

Тема. Змінювання прикметників за родами

                                          Класна робота

Усно - №219, 221 ( с. 93-95)

Письмово - №222 ( с.95)

Домашня робота - № 224 ( с.96)

На закріплення теми виконати у електронному щоденнику роботу👉ТИСНИ


ЛІТ. ЧИТ.


1. Читати текст "КОЗА" с.69-71. Розіграйте в ролях у родині цю новорічну гру. Підготуйтеся грати її  в школі


2. Виконайте завдання на вибір👇




19 листопада

Субота ( вчимося за середу)

МАТЕМАТИКА

1. Працюємо з додатковими вправами в підручнику

на с. 122 від № 1 до №7 ( письмово: №1,3,4,5, решту - усно)

2.  Працюємо з відеопоясненням. Пригадуємо важливу тему, яку треба допрацювати


УКРАЇНСЬКА МОВА

Тема. Змінювання прикметників за числами

1. Працюємо з вправами на с. 91-93  ( письмово №217, 218)

2. На домашнє завдання виконати у електронному щоденнику роботу 👉ТИСНИ 


ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

1. Читаємо с. 61-62 - текст "Третій сніг"

2. В електронному щоденнику  закріпити роботу з текстом 👉ТИСНИ






12 листопада

Субота ( вчимося за вівторок)

МАТЕМАТИКА

Додому  - вправа 622, повторити правила округлення числа до десятків і до сотень, потренуватися усно


УКРАЇНСЬКА МОВА

Додому👉

Повторити все, що вчили про іменник


ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

1. Виразно навчитися читати вірш, з інтонацією і настроєм.

2. Виконати одне завдання ( на вибір), виділене червоним прямокутником після вірша👇

МИСТЕЦТВО

1. Вивчити поспівку


2. Переглянути відео-мультфільм "Герої в масках. Гекко рятує Різдво"

3. Співати пісню 









5 листопада

Субота ( вчимося за п'ятницю)

ЯДС

Тема. Корисні копалини, їх види та властивості

1. Опрацюй відеопояснення і пригадай деяку інформацію ще з 2 класу та нову


2. Знайди в зошиті тему про корисні копалини і виконай  завдання на вибір про те, що запам'яталося

Математика

Працюємо із ВСІМА завданнями в підручнику на с. 1010, 101, 102.

Обов'язково запишіть письмово як КЛАСНА РОБОТА - 564, 566, 567. Інші  - усно.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:  568, 569


Інформатика

Тема. Файли і папки

1. Робота з відео

2. Досліди свій комп'ютер. Порахуй файли і папки на робочому столі або на жорсткому диску

Дизайн і технології

Тема. Пухнасті айстри - осінній букет ( квілінг)

с. 25, 27-28 в альбомі виконати






29 жовтня 

Субота ( вчимося за четвер)

ЯДС

1.Опрацювати відео про користь і шкоду грибів та бактерій

2. Домашнє завдання: створити пам'ятку-інструктаж для дітей👇

Не обов'язково писати реченнями, можна намалювати ці правила чи створити міні-книжку чи книжку на коліна. Як  саме це зробити - ОБЕРІТЬ САМІ. В понеділок будемо ДЕМОНСТРУВАТИ


Математика

1.  Здійсни вправу ОНлайн  тисни👉Трицифрові числа

2. Виконати домашнє завдання з теми ( на чернетці) 👇

Українська мова

Працюємо у зошиті з РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ - вправа 3 ( с.8) 👇



Фізкультура

ПРАЦЮЄМО І БУДЕМО ЗДОРОВІ!





Мистецтво

Виконати декорацію букв СВОГО ІМЕНІ. Намалювати букви на окремому листку А4 ( на 1 цілий листок)  і кожну з них оформити, як на шаблоні нижче.


Або так - декорація  слова КОСА:














22 жовтня 

Субота ( вчимося за середу)

Фізкультура


Математика

1. Виконати інтерактивну вправу Знайди периметр фігури

2. Робота за підручником: Задача 414 (с.72), Задача 422 ( с.74), Вправа 426 (с.75) 

Виконайте працю під виглядом КЛАСНА РОБОТА


Доміно



Літературне читання

Читаємо текст з підручника👇до визначеного місця. Робимо аналіз.





Українська мова

Вправа 1

Вправа 2 ( Запишіть слова письмово у зошит як КЛАСНА робота. 

Позначіть у них відомі вам частини слова: закінчення ( де можливо, пам'ятай: склад не може бути!), основу, корінь і префікс ( де є) ).



15 жовтня 

Субота ( вчимося за вівторок)


Фізкультура



Математика

ЛИШЕ ЗАВДАННЯ ОНЛАЙН👇👇👇👇

1.Інтерактивний аркуш вправ ОНЛАЙН

2.Таблиця множення ВПРАВА ОНЛАЙН

3.Закріплюємо знання про ЧАС онлайн

4. ДОДАТКОВО: Задача для рівня знань



Літ.читання

1.Читати у підручнику про малюнкове письмо на с. 40 -41 

2. Прослухати казку👉 Горобець-мандрівник

3. Створити мнемотаблицю на листку А4 до цієї казки так, як ми робили про Акацію і Бджолу ( пишемо картинами-малюнками)


Укр.мова

ЛИШЕ ЗАВДАННЯ ОНЛАЙН👇👇

1. Пригадуємо БУКВИ-КОРОЛЕВИ: коли 1 звук, коли 2 звуки позначають

2.Повторюємо споріднені слова


Мистецтво

В альбомі-зошиті знайди с. 53 і виконай роботу "ІГРАШКА-КИЦЯ"



Можеш зробити кицю, а потім розробити свою ідею іншої іграшки - на твій вибір. Або зроби 1 іграшку по своєму бажанню.




14 жовтня 

П'ЯТНИЦЯ - Свято Покрови

ЯДС

1. Прослухати і переглянути відео


2. Обговорити з дорослими


Математика

На уроці в Зум працювали: 316, 317, 318, 319, 320.

Додому - 👇

Інформатика

1. Працюємо з відеопоясненням


2. 
Практичне завдання:

Завдання 1. Інформаційні процеси http://learningapps.org/watch?v=p2pz9... Завдання 2. Носії інформації https://learningapps.org/watch?v=pp01... Завдання 3. Способи кодування https://learningapps.org/watch?v=pk2n... Завдання 4. РilasВloques https://pilasbloques.rozh2sch.org.ua/...

Дизайн і технології

1. Робота на тему "Моя Україна". Виконай за зразком

 ( Пропоную її виконати в суботу. Зошити-альбоми сьогодні передам всім)


2. Додай свої елементи дизайну до теми.



13 жовтня 

ЧЕТВЕР

Математика

На уроці в Зум працювали: 307, 308. Аналізували домашю задачу 310


Додому - задачі 311, 312 ( с.59). Розв'яжіть задачі діями по черзі, а потім додатково внизу покажіть задачу одним великим виразом.

Українська мова

Записати число і Класна робота. Виконати цю👇 вправу 73 з підручника

 ДОДАТКОВО: коли напишете виділені слова і до них пару, де показано чергуються приголосних звуків, то  далі ПОЗНАЧІТЬ У КОЖНОМУ СЛОВІ закінчення, основу, корінь.


ЗГАДАЄМО:

1. Щоб визначити закінчення - змінюємо ФОРМУ СЛОВА.

2. Щоб визначити основу, то є правило: частина слова без закінчення є основою.

3. Щоб визначити корінь, треба до слова дібрати споріднені слова (родичі).


Мистецтво та ЯДС

Створюємо книжечку для проекту з ЯДС. Тема: Я іду шкільними сходинками


1. Оберіть ідею для розробки книжечки ( міні, лепбук чи своя пропозиція)

2. Створіть книжку

3. Оформіть вигляд ТИТУЛЬНОЇ СТОРІНКИ (ОБКЛАДИНКИ) книжки. 

Намалюйте зверху книжки її зовнішній вигляд на шкільну тему. Внутрішні листки книжки мають бути чистими і пустими. Решту роботи виконаємо на наступних уроках. Сьогодні лише оформлюємо ТИТУЛКУ.






Фізкультура






12 жовтня 

СЕРЕДА


Математика

1. Повторення 👉Четвертина або чверть

2. Працюємо за підручником

Класна робота: 302, 304, 305, 309. 

Додому - 310, 314.

3. Додатково на отримання рівня знань: розв'яжи задачу


Українська мова

1. Працюємо з відео


2. Виконуємо ПИСЬМОВО у зошиті вправу 69 ( друге завдання) за підручником з Мови на с.30


Запишіть: число і Класна робота

3. Згадай: чергуються не лише голосні звуки, але й приголосні ( це було у відео). Тепер закріпи нові знання - розглянь вправу 70 (с.31)

Згадай ще раз!

4. Напиши у зошиті Вправа 71 і покажи знання про чергування приголосних звуків

УСНО СПРОБУЙ скласти речення. Треба поставити слова у дужках правильно




Літературне читання

Продовжуємо читати казки

Сьогодні це - "Довга казка про Кошеня, якому не подобалося жити вдома" ( с. 35 - 39)

1. Познайомитися з казкою

2. Виділяти голосом репліки, інтонаційно.

3. Здати ТЕСТ 👉ТИСНИ(з книжкою в руках)  у електронному щоденнику ( паролі у Вайбер) до 22 години.


Фізкультура




Немає коментарів:

Дописати коментар