7 вересня
1. Подивися мультфільм про твій світ
2. Опрацювати с. 5 у підручнику, с.4 - в зошиті
3.Дізнайся ЩЕ про навколишній світ
11 вересня
Тема. Чим я відрізняюся від інших?
1. Опрацювати у підручнику с. 9-10. Давати відповіді на питання батьків, що є у книжці.
2. Слухаємо та аналізуємо відеозапис
3. Виконай руханку разом з дівчинкою
4.У зошиті виконати роботу на с. 5.
Батьки, УСНО запитайте дитину по пунктах у зошиті на с. 6-7
14 вересня
Тема. Що я вже вмію робити?
1. Опрацюйте роботу нище
Обговорення ситуацій з дітьми (батьки ставлять питання, діти - відповідають)
- Яка твоя головна праця?
- Про які свої успіхи можеш розказати?
- Що
допомогло тобі досягти гарних результатів? (Бажання, праця…)
- Але,
звичайно, це вдається не всім. Є риси характеру, які заважають досягти успіху.
2. Робота над змістом
казок.
Послухайте ситуацію і скажіть, що є ворогом успіху? ( читають батьки)
Казка про хлопчика Абихто
Казна-коли, казна-де жив хлопчик Абихто.
Прокидався
будь-коли, вмивався абияк, знехотя, аби ніхто не сварив, снідав і йшов
куди-небудь, гуляв аби з ким, аж доки не обридало. Повертався додому, думаючи:
«Будь що будь, будь як-небудь...».
Якось хлопчика запитали: «Ким ти хочеш бути?» Він неохоче відповів: «А мені
все одно. Ким-небудь».
Так і виріс хлопчик Абихто. Виріс, та так ніким і не став. І прозвали його
— Ніхто.
Василь Струтинський
- Яким був
цей хлопчик?
- Чому його
прозвали Ніхто?
- Яку
пораду ви дали б хлопчикові?
Як Микита став працьовитий
Микита був дуже ледачий. Не хотів як слід працювати та й отримав з
граматики двійку. Дали Микиті роботу на літо. Поклав він на столі підручник та
й зітхнув тяжко. Треба виконати двісті вправ. Хіба ж таку роботу зробиш!
Минув день, минув другий, минув третій. Ось і тиждень минає, а Микита щодня
тільки гляне на книжку та й зітхне тяжко – тяжко. Втомився хлопець від
неробства. Сидить дивиться у вікно. А за вікном під водостічною трубою стоїть
порожнє відро. І в нього з труби капає вода – крапля за краплею.
Нічого робити Микиті, сидить біля вікна цілий день та все дивиться, як вода
капає. А ввечері вийшов, дивиться, а вже піввідра накапало. Наступного ранку
було повне відро. Здивувався Микита: виходить, із маленьких
краплинок може назбиратися повне відро води!
Зітхнув тяжко та й відкрив граматику, і зошит відкрив.
Василь
Сухомлинський
- Яким був
Микита?
- Чи
зрозумів він свою помилку? З чого це видно?
- То які ж
риси характеру є ворогами успіху? (Байдужість, лінь)
- Є й інші
риси характеру, які шкодять успіху. Як ви думаєте, які це?
3. Робота за підручником с. 11 .
4. Виконання вправи 1,2 у зошиті «Я досліджую світ» (с.8).
- А чи можемо ми
разом зробити спільну корисну працю? Яка повинна бути риса характеру у нас
всіх, щоб зробити спільну працю? (Працьовитість, старанність).
- А що ми можемо
зробити спільно?
5. Закріплення знань. Гра «Обери
правильне твердження».
Учні плескають у долоні, коли чують правильне твердження ( читають батьки)
Поради учню, який хоче бути успішним і досягти своєї мети
Завжди
уважно слухай вчителя.
Намагайся
самостійно виконувати всі домашні завдання.
Якомога
частіше грай у комп’ютер.
Відкладай
на потім справи, які не хочеш робити.
Читай
якомога більше книжок.
Намагайся
бути організованим і наполегливим.
Не бійся
своїх мрій.
Будь
готовий прийняти допомогу і допомогти іншим.
Не бійся
помилок і вчися на них.
Відкладай на завтра те, що
можна зробити сьогодні
Запам’ятайте! Людина не просто проживає своє життя,
вона його будує.
Ось вам моя порада.
Перегляд відео «Добрі справи».
- Перегляньте відеофільм,
подивіться скільки добра нас оточує навколо і які добрі справи можна робити
щоденно всім людям України.
Немає коментарів:
Дописати коментар