Я досліджую світ (1 клас)

 7 вересня

1. Подивися мультфільм про твій світ



2. Опрацювати с. 5 у підручнику, с.4 - в зошиті

3.Дізнайся ЩЕ про навколишній світ


9 вересня
Тема . Чи цікаво бути дослідником?
1. Переглянь мультфільм. Подумай: про що він розказав? Що ти дізнався? Чи є ці діти дослідниками?Поясни


2.Опрацювати с. 6-7 у підручнику; с.4 - в зошиті(хто працював минулого уроку на цій сторінці, то повторити)
3. Подивитися відео. Виконати  з дорослими дослід з морквою

 11 вересня

Тема. Чим я відрізняюся від інших?


1. Опрацювати у підручнику с. 9-10. Давати відповіді на питання батьків, що є у книжці.

2. Слухаємо та аналізуємо відеозапис 



3. Виконай руханку разом з дівчинкою



4.У зошиті виконати роботу на с. 5. 

Батьки, УСНО запитайте дитину по пунктах у зошиті на с. 6-7


 14 вересня

Тема. Що я вже вмію робити?


1. Опрацюйте роботу нище

Обговорення ситуацій з дітьми (батьки ставлять питання, діти - відповідають)

-  Яка твоя головна праця?

- Про які  свої успіхи можеш розказати?

- Що допомогло тобі досягти гарних результатів? (Бажання, праця…)

- Але, звичайно, це вдається не всім. Є риси характеру, які заважають досягти успіху.


2.  Робота над змістом казок.

Послухайте ситуацію і скажіть, що є ворогом успіху? ( читають батьки)

Казка про хлопчика Абихто

Казна-коли, казна-де жив хлопчик Абихто.

Прокидався будь-коли, вмивався абияк, знехотя, аби ніхто не сварив, снідав і йшов куди-небудь, гуляв аби з ким, аж доки не обридало. Повертався додому, думаючи: «Будь що будь, будь як-небудь...».

Якось хлопчика запитали: «Ким ти хочеш бути?» Він неохоче відповів: «А мені все одно. Ким-небудь».

Так і виріс хлопчик Абихто. Виріс, та так ніким і не став. І прозвали його — Ніхто.

                                                                               Василь Струтинський

- Яким був цей хлопчик?

- Чому його прозвали Ніхто?

- Яку пораду ви дали б хлопчикові?

 

Як Микита став працьовитий

Микита був дуже ледачий. Не хотів як слід працювати та й  отримав з граматики двійку. Дали Микиті роботу на літо. Поклав він на столі підручник та й зітхнув тяжко. Треба виконати двісті вправ. Хіба ж таку роботу зробиш!

Минув день, минув другий, минув третій. Ось і тиждень минає, а Микита щодня тільки гляне на книжку та й зітхне тяжко – тяжко. Втомився хлопець від неробства. Сидить дивиться у вікно. А за вікном під водостічною трубою стоїть порожнє відро. І в нього з труби капає вода – крапля за краплею.

Нічого робити Микиті, сидить біля вікна цілий день та все дивиться, як вода капає. А ввечері вийшов, дивиться, а вже піввідра накапало. Наступного ранку було повне відро. Здивувався Микита: виходить, із  маленьких  краплинок може назбиратися повне відро води!

Зітхнув тяжко та й відкрив граматику, і зошит відкрив.

Василь Сухомлинський

- Яким був Микита?

- Чи зрозумів він свою помилку? З чого це видно?

- То які ж риси характеру є ворогами успіху?  (Байдужість, лінь)

- Є й інші риси характеру, які шкодять успіху. Як ви думаєте, які це?


3. Робота за підручником с. 11 .

4. Виконання вправи 1,2 у зошиті «Я досліджую світ» (с.8).

- А чи можемо ми разом зробити спільну корисну працю? Яка повинна бути риса характеру у нас всіх, щоб зробити спільну працю? (Працьовитість, старанність).

- А що ми можемо зробити спільно?

5. Закріплення знань. Гра «Обери правильне твердження».

Учні плескають у долоні, коли чують правильне твердження ( читають батьки)

Поради учню, який хоче бути успішним і досягти своєї мети

Завжди уважно слухай вчителя.

Намагайся самостійно виконувати всі домашні завдання.

Якомога частіше грай у комп’ютер.

Відкладай на потім справи, які не хочеш робити.

Читай якомога більше книжок.

Намагайся бути організованим і наполегливим.

Не бійся своїх мрій.

Будь готовий прийняти допомогу і допомогти іншим.

Не бійся помилок і вчися на них.

Відкладай на завтра те, що можна зробити сьогодні


Запам’ятайте! Людина не просто проживає своє життя, вона його будує.

Ось вам моя порада.

Перегляд відео «Добрі справи».

- Перегляньте відеофільм, подивіться скільки добра нас оточує навколо і які добрі справи можна робити щоденно всім людям України.




 16 вересня

Тема. Де я живу?

1. Ранкова розминка і привітання з господинею Осінь



2.Робота за підручником (с.12), в зошиті - с. 8 ( одне завдання)

3.Тепер удосконалимо знання усно за допомогою відеозапису



Немає коментарів:

Дописати коментар